Pestalozzi Oberschule - Willkommen auf der Startseite

Pestalozzi-Onerschule in Neusalza-Spremberg

OVERVIEW

This website mittelschule.info presently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have evaluated twenty pages within the website mittelschule.info and found three websites interfacing with mittelschule.info. There is two contacts and locations for mittelschule.info to help you reach them. There is one public web accounts belong to mittelschule.info. This website mittelschule.info has been online for nine hundred and fifty-five weeks, nineteen days, six hours, and twenty minutes.
Mar 2006

MITTELSCHULE.INFO RANKINGS

This website mittelschule.info is seeing variant levels of traffic throughout the the year.
Traffic for mittelschule.info

Traffic ranking (by month) for mittelschule.info

Traffic ranking by day of the week for mittelschule.info

MITTELSCHULE.INFO HISTORY

This website mittelschule.info was first recorded on March 20, 2006. It is now nine hundred and fifty-five weeks, nineteen days, six hours, and twenty minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

Oppach - eine Gemeinde in der Oberlausitz

Willkommen in der Erholungsregion Oberlausitz. September ist unser FREIBAD OPPACH. Wir freuen uns auf den nächsten Sommer! Dienstag 15 - 18 Uhr. 00 Uhr öffentlichen Sitzung des Gemeinderats.

WHAT DOES MITTELSCHULE.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of mittelschule.info Mobile Screenshot of mittelschule.info Tablet Screenshot of mittelschule.info

Stadtverwaltung Neusalza-Spremberg

Matthias Lehmann

Obermarkt 4

Neusalza-Spremberg, 02742

Neue Medien Muennich GmbH

Werner Kaltofen

Friedersdorf, 02742

MITTELSCHULE.INFO HOST

I diagnosed that a lone root page on mittelschule.info took eight hundred and twenty-eight milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so I consider mittelschule.info not secure.
85.13.132.50

ns5.kasserver.com
ns6.kasserver.com

I identified that this domain is employing the Apache operating system.

Pestalozzi Oberschule - Willkommen auf der Startseite

Pestalozzi-Onerschule in Neusalza-Spremberg

CONTENT

This website states the following, "Aktuell sind 32Gäste und keine Mitglieder online." Our analyzers analyzed that the web page also stated " 15 Jahre Kommando Ohrwurm - Wir feiern Geburtstag! Aber wir lassen nicht etwa die Korken knallen und organisieren eine turbulente Party." The Website also stated " Gemeinsam mit Eltern, Lehrern und Musikfreunden in einer kleinen Benefizveranstaltung 13. Die 7 Klassen wandern aus Skilager 2018." The website's header had Mittelschule as the most important search term. It was followed by Neusalza-Spremberg which isn't as highly ranked as Mittelschule.

OTHER WEB SITES

Mittelschule Ochsenfurt

Frames werden von Ihrem Browser aber nicht unterstützt.

Peter-Apian-Mittelschule Leisnig

Frames werden von Ihrem Browser aber nicht unterstützt.

Mittelschule Wasserburg - Mittelschule Wasserburg

Was ist eine Ganztagsklasse? Gründe für die Einführung der Ganztagsklasse.

Mittelschule Zirndorf

Förderverein Freunde der Mittelschule Zirndorf e. Kreisentscheid für unsere Schulhausmannschaft der Mädchen. 2018, geht es für unsere erfolgreichen Fußball-Mädchen wieder um den Kreisentscheid. Liebe Schüler, liebe Eltern, hier geht es zum Speiseplan unserer Mensa, es fehlt nur noch ein Klick auf mehr. Wie soll denn das gehen? .